Morsdag

Ja idag har det slappats och mysts här hemma. Fick fin blomma i läckert betong hjärta och ett betong ljus.
Tog en promenad till kära mor & far och fick god middag där.
Jag hade bakat en smarrig cheesecake till kaffet.

På vägen hem blev vi anfallen av en lös hund, jag ryckte upp Buster i famnen så jag nästan ströp honom, den lösa hunden högg efter honom och missade skallen med en hårsmån....mycket obehagligt.
Ändå går jag omkring med skuld känslor, kanske för att jag tycker synd om ägaren...måste vara pinsamt när sådant där händer.
Man blir så chockad att man liksom bara går vidare utan att säga något, Kalle fattar inte att han inte hjälpte mej och sparkade till hunden men som sagt man blir chockad och handlingsförlamad.

Kom på att jag köpte ju fin cement när jag va till stan i fredags så nu ska här börjas gjuta lite krukor och pyssel, aja ska FÖRSÖKA iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0