Soligt & Varmt

Varmt och trevligt idag men jag var lite seg startad på förmiddan.
Robin & Jonte kom och hälsade på med Epan, Robin lycklig då han äntligen klarat traktor-kortet



Kul att brorsan kom tyckte Hanna



Efter maten blev det gräsklippning tills bensinen tog slut sedan rensade jag trappen och det blev så fiiint
Sedan tog Hanna & jag en underbar kvällstur med hästarna, jag får sån energi av att rida. Vi provade några nya små stigar och avslutade med en lång härlig galopp.

Sedan tände vi ljus överallt och gjorde mysigt tills Kalle kom hem med jätte pizza MUMS!
Hanna provade kläder som hon fått av momma och de satt jätte fint, jeans, jens tights stickad tunika och fräsiga boxer.

Hoppas det blir en fin dag i morron med, då ska det ätas suring igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0