Skogens guld

Idag har jag tillbringat några timmar i skogen med mamma pappa & Buster, vi plockade Kantareller och hade det mysigt i skogen. Hittade ett björnspår :/ men som tur va var det inte färskt.
Blev några liter iallafall som jag förvällt och fryst in ikväll.





Imorgon är det dax att börja förbereda sig för att "flytta" hem till Gnarp igen, känns sådär men börjar faktiskt bli dax, jobb och skola börjar snart och det känns att sommaren lider mot sitt slut trots att jag är mycket glad över helgens underbara varma väder.

Igår kväll blev det mys vid sjön igen och pappa bjöd på kolbullar, alltså det är bland det bästa jag vet och super gott var det. Satt vid brasan till sena timmen och njöt i de varma kvälls vindarna



Film kommer att komma på Kims skoteråkning men jag måste redigera den först

Hare gott! Nu måste jag sussilussa


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Tack :) Ja vi hade det jättekul. Fast Stockholm hade varit något att åka till ändå tror jag. Vi siktar på nästa år istället & hoppas att det går & åka då.

2010-08-16 @ 22:18:09
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Hahahaha jag får kramp. Det får bli en ny design som passar alla upplösningar tror jag ;)

2010-08-20 @ 22:35:01
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0