Så liiiten men sååå läbbig

Imorse hittade jag fästing nummer 10!! på Buster sedan vi kommit hem från semestern och det var en riktigt stor en som hade gömt sig bakom örat.
Jag fattar inte hur jag kunnat missa den men å andra sidan är de ju skitsmåa innan de hunnit äta upp sig.

Han har inte haft några förut i sommar men sedan vi kommit hem från Örebro/Stockholm har jag plockat många.
Har dock hittat en kanon fästingplockare på APOTEKET för 49kr  och den lossar fästingen i ett naffs.

HA EN TREVLIG DAG!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men va kul att du har börjat igen. Flyttar upp dig på favvolistan igen nu då ;)



Sv: Haha ja han är söt & duktig :) Jätteroligt att jobba med honom.

2010-08-02 @ 20:44:34
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0