Måndagen kom & gick...

Ja jag tänkte skriva nåt men är så trött. Reklam valsedlar och massa post idag så vi kom sent ut = sent hem.
Åt middag iallafall och sedan tog Hanna och jag en rid tur innan mörkret smög sig in och det är knepigt va glad man blir av hästarna fast det känns som man har sten i fötterna innan man tar sig ut.
Fast nu är batterierna slut så nu blir det titta TV i sängen & mysa lite innan man slår igen dom blå.
Just ja, har ju fixat Benjamins doppresent idag och håller tummar & tår att den kommer på fredag. Fick hjälp av en dam som har lovat mej det.

Är det bara jag som ääälskar nät-shopping?? Jag gör det iallafall jätte ofta och blir sällan besviken, jag tycker att det är skönt att slippa åka till stan för tex en mascara eller bläck till skrivaren, kan ju klicka hem det mesta nu förtiden. Fick inbjudan av KICKS på mailen, även dom har öppnat nät butik GILLAS!! Även Apoteket har ju det och är så skönt sitta i lugn och ro och beställa tycker jag.

Topp 7 nätbutiker

* Mandeldesign.se ( Kläder som finns på Gina, Only )
* Apoteket.se
* Ellos.se ( Bra rabattsystem ) Bra med gardiner och sängkläder oftast
* Kicks.se
* El-giganten.se ( Billigare om man handlar på nätet istället för butik )
* Timarco ( Märkes BH:ar för alla även från E och uppåt fraktfritt. Även badkläder för stor byst
* HÖÖKS ( Såklart en häst nätbutik ) Fast inte särskilt billig frakt
   
Hoppas ni har haft en bra dag där ute =) Natti natti

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Sv: Haha ja jag vet, jag är hemsk. Men jag skyller lite på Tove oxå. & på Mio hihi.

2010-09-02 @ 22:10:23
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0