Inga vitlöksbröd på IKEA mera

Tjollahopp....nä det passar inte skriva så klockan halv 2 på natten...nu sitter jag här inatt IGEN och bara slöfördriver tiden. Borde lägga mej men jag sov ju till klockan 12 idag!
IKEA besöket gick bra och det innhandlades lite smått & gott till stugan, sådana där småpyssel som gör en galen när det fattas och som man lätt glömmer innhandla.
Otroligt att vi klarat oss utan handduks hängare tex i minst 5 år.

Som vanligt blev det ett besök i restaurangen och jag kommer aldrig mer äta vitlöksbröden där, herregud det var en tant som plockade och petade på alla bröden innan hon beslutsamt la ner näven med bröd då hon förmodligen innsåg att varje skiva kostade 10kr?!
Men det var inte bara hon, såg även några barn göra så.

Nä nu måste jag sparka mej i rumpan så jag kommer isäng nångång, finns lite att pyssla med imöra och jag tänkte inte sova bort hela dagen ;)

                                        
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0