Första jobbardagen!

Ja den har ju kunnat börjat bättre. Fullrulle och massa post och tung reklam idag. Dessutom har jag hela rutten igen och blev ganska besviken över att många sommargäster fortfarande är kvar?! Inge ont om den men de är ju sååå gnälliga och tittar jämt på klockan när man kommer inte mitt fel att vi har mycket att göra  .

Men jag gillar verkligen jobbet iallafall, träffar många glada & possitiva människor också och händer alltid nåt konstigt eller roligt.

Som idag, jag tror inte vi får ta upp liftare men en gubbe verlkligen hoppade in och bara satte sig och ville lifta 2 km så jag hade inte mage att bli arg eller säga emot tyvärr e jag inte sån så han fick vackert åka med men jag fattar tamefanken inte hur han fick plats men jag undrar va chefen kommer säga när jag berättar imorgon. Konstigt va mycket konstigt folk det finns faktiskt :/

Nu är jag helt jäkla slut och ska bara fika och hoppa i sängen

Kram på er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0