BINGO!

Regnig men trevlig dag.
Hade besök av Martina och fasters go hjärta, Benjamin skrattade och va på toppenhumör.



Efter middan åkte jag och Hanna på Bingo på Bergsjö-Parken
När vi väl innhandlat lotter och va påväg tillbax till bilen hittade jag inte snusdosan GLÖM att jag spelar bingo i 3timmar utan den!!!
Vi sprang ner till kiosken för att innhandla detta nödvändiga onda men va fan när jag tog i kioskdörren kom jag på att den låg i fika korgen :/ Hrm

Ja Hanna gillade iallafall att spela och vi fick bingo 500 kr men fick dela med 3 till så det va väl typiskt, men då vaknade Stig Helmer (fjanten som bor i mej och kommer upp när det är dax att göra bort sig) och jag tutade engång till JAG HADE 2 RADER!! Men ack den lycka som varar, jag hade inte ens nummer 62 som fattades ifyllt haha så jag slog av tänningen och nu ropar han Olof 62 påengång!!!! Jag TUTAR ÖVERLYCKLIG och han som ropar ut säger att ingen kan ha 2 rader redan men kontrollanten kommer och förklarar snällt att nu ska det bara vara vågräta rader, det va i spel 1 du kunde ha lodräta också hehe ja i bland äärr det jobbigt att vara mej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0