Bilder från Bilmetro och Stockholmsresan 2009

Ja dessa bilder fick jag idag av Bilmetro, bättre sent än aldrig =)
En jättekul resa till SCANIA där vi fick provköra många sorters bussar och lastbilar med eller utan last/släp
Jag provade absolut såklart den största och längsta med släp och full last, fick starta i backe och det var så kul. Även stadsbuss och dubbeldäckare provade Fia och jag och va vi skrattade. I varje fordon satt en konrollant och hjälpe en att komma iväg.
Kvällen avslutades på Golden Hits och det blev lite glatt i mössan om jag inte minns fel =)

Fick inte knäppa inne på området så därför inge kort på bilarna tyvärr



Förfest på Hotellet



Fikapaus



Golden Hits



Här är Fia & jag efter en hemsk åktur på en terrängbana där man åkte över stock & sten och stup nedför och uppför men häfftigt var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0