Ut i Ilsbo skogarna bar det av

Jo men snälla följ med till Flishuggen, ska bara laga en grej och hämta mobilen det går fort.
Ja eller hur!
Men klart jag va snäll och följde med, men blev där nästan 2 timmar så som straff fick han bjuda på mosbricka på Ilsbomacken för jag var så fyllehungrig vid 15.00, sedan körde jag rally med pickupen efter järnblästen haha Kalle gillade det inte men det gjorde jag.
Sedan bar det av till Brorsan och Martina och vi fikade och örsade på lite en bra stund.

Ni är klockan halv 7 och jag sitter och väntar på att maten ska bli klar haha härligt att slippa det för engångsskull och att det inte blir pizza.

Ha en skön söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0