Uppdaterar

Bloggat dåligt jag vet, men jag hinner liksom inte med mej alladagar :)

Fortsatte med min flyttstädning MEN blev inte klar då heller fast jag fejjade hela förmiddagen.
På em tog jag en långtur på hästryggen japp långtur kan man väl kalla det när jag var ute i 3 timmar, i vanliga fall brukar ju ryggen bli bättre av ridningen men 3 timmar blev liksom förmycket.
Tur jag red med Chatrine så jag hade trevligt sällskap iallafall.
Aja kvällen avslutades med räkor och annat smaskit hos Tommy och Erika.

Lördagen blev seeeg och tråkig eftersom det regnade men tog en tur i regnet och Erika fick rida Bella, gick jättebra men det blev en snabbrunda.
Pizza och film till kvällen blev det med Tommy och Erika.

Söndag morgon blev det upp med tuppen, Hanna skulle träna markarbete och jag dressyr, vi hade en toppendag båda två och hästarna fick verkligen röra på sig, känns så j**bra att vara igång med träningen och att det går framåt.
Sedan var vi bara hemma innan vi cyklade till mamma och pappa och fick världens godaste söndagsstek till middag rabarberpaj till efterätt, alltid härligt få komma hem och äta mammas mat.

Idag blev jag ätligen klar med flyttstädningen sedan var jag i pannrummet hela dagen och målade med Kenneth, 70 kvadrat och imorgon blir det till att göra samma sak igen huga känner mig som en riktig målarkladd för tillfället. Färg överallt, så gulligt såååå....
Ikväll har jag ridit lektion som vanligt på måndagar och det gick jättebra, är så kul nu när det går framåt med ridningen.
Karin ska även ha privatlektioner om vi vill på fredagar och det är kanoners, slipper man förstöra lör och sönd om man inte gillar att vara uppe tidigt då men jag tar ju hellre sovmorgon :)
Nä nu tycker jag att det är dax för en dusch och sängen.
Nya tag imorgon.
Natti Natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0