Tjollahopp


Har äntligen unnat mej en ny mobil och shit va nöjd jag är med den, rekommenderas varmt. 8,1 megapixel passar mej utmärkt då jag tycker det blir lite jobbigt släpa runt på min stora SONY kamera.

Har dock ej kommit på hur jag tar hem film till den, får se 60 gratisfilmer under ett år.
Fick även en örsnäcka med på köpet värde 700kr men den ska pappa få..kanske

Är fortfarande förkyld men efter att ha införskaffat hostmedicin och nässpray blev det lite lättare att stå ut med den.

Hanna hade hoppträning igår och det var en såndär kanonträning, Bella hoppade jättebra och de tog sig över oxrarna utan problem ( Hanna har tyckt de varit otäcka ) hon hade bra tryck i galoppen och fick massa beröm av Soffan för att hon e så tuff.
Sedan fick de hitta på en egen bana och den hoppade de galant och de fick hoppa på tid.

Kom hem 20.50 och då var mina batterier helt tömda kan jag lova, frös och hostade så det blev the och ostmackor framför tvn.

Nu har jag gjort lite pappersjobb och fått iväg mina räkningar och tror jag ska fredags pyssla lite :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0