Städtanten är gladare idag

Blev 2 timmars städning igen idag, låter kanske inte så mycket men man hinner mycket om man är flitig :)
Ska strax gå ut och fixa mat till kaninen och hästarna vill nog ha mat och vatten.

Har börjat fundera på det där med svininfulensan och jag tycker det är riktigt läskigt, kan stressa upp mej över det och hoppas verkligen att de kommer igång med vaccinet till barnen snart..vad tycker ni?
Läste 
att det är kvicksilver i vaccinet :/ så man är ju kluven om man vill utsätta barnen för det också....
Hmm..blir väl att man gör som alla andra när det kommer till kritan.

Ikväll blir det marknad med Sissela och Bodil, skönt ha det gjort så har man kanske det lungt resten av helgen.
På lördag blir det 50års fest igen, men jag ska ta det lungt tänkte jag haha * tänkte jag *

Nä nu ska jag gå ut i spöregnet en sväng!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0