Skön lördag morgon

Har precis kommit in från "flickorna" i hagen.
De fick mumsa på ett varsit äpple.
Annars har morgonen varit lugn med massa kaffe och patians.
Men ska nog peta i mej lite frukost nu.

Hanna ska åka till Sissela för vi ska ju på 50års fest ikväll *suckar* lite för jag hade gärna varit hemma och myst ikväll, men kul med fest är det ju.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu när Hanna åker, men jag tänker inte städa!

Marknaden var jättetrevliga och barnen åkte till klockan nio sedan var de faktiskt nöjda att åka hem, vi stannade på Macidonken innan vi åkte hem och det smakade mumma, jag va jättehungrig, träffade även Elise där.

En stor Kram till stortjejerna Linnea och Michelle som åkte med Hanna och Sissela så de slapp bli översprugna i köerna, vissa tog ingen hänsyn alls och putta undan "småttingarna".
Träffade mycket folk man kände och det är ju alltid trevligt.

Nä nu ska jag skjutsa Hanna till Sissela
Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0