Sjuk idag

Fy vilken natt, vaknade 03,30 och kunde inte sova, hade världens värk i ansiktet runt näsan och ner mot tänderna!!!? Va fan är det för förkylning??
Då det inte gick att somnaom igen så klev jag upp och duschade och borstade tänderna, var yr och hade ont i huvudet också, blev nästan lite panikslagen.
Gick ner och lade mej på soffan då övriga familjemedlemmar snarkade gott.
Sista gången jag kollade klockan var den halv sex, nice :/ jag skulle upp halv 7 men jag hörde inte klockan så vilken tur att Hanna hörde den själv så hon kom ner och väckte mej.

Mådde inte lika dåligt då jag vaknade men har ont i huvudet sådär irriterande diffust, och ordentlig snor-diarre ur näsan.

Så nu är ju frågan hur gör man för att hålla sig stilla och vila idag, blir ju rastlös av att inte kunna göra något :( Tur att det är rörelse på gården idag iallafall så jag slipper känna mej ensam.

Kanske tar jag mej ut och knäpper lite fina höstbilder, ja ****** det är faktiskt höst nu :)

Tjingeling på er!

 Så här fräsch känner jag mig

Kommentarer
Postat av: Catherine

Fy så trist med förkylning :(



Jag tänkte föreslå en skrittur till veckan, men jag håller mig nog så långt från dig jag kan, blir jag förkyld så ställer de in min operation.



Krya på dig tjejen!

2009-09-23 @ 20:13:23
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0