Monday

Jaha då var det snart slut på denna måndag, har suttit med snoken ibokföringen hela dagen lång men känns som vanligt bra när det är gjort ja för denna vecka då sen är det ju lite småpyssel varje dag men veckans tunga "måsten" är klara..

Sedan fick jag bita ihop för jag mådde inte sådär toppen när jag skulle rida och träna och kallt som fan var det och jag står fortfarande  på gräsmattan och gör Asta klar där men red upp och tänkte inte så mycket mer på kylan, red förbi Suss och gjorde sällskap med Anna-Karin och Triton

Sedan så hoppade vi idag på lektion och det gick superduper bra, vi hade ROLIGT och jag var glad och såg inte ut som stenansikte som jag brukar göra annars och fick beröm för att jag red så avslappnat och hade bra hoppsits hum..undrar om hon hade sina glasögon hemma haha nä men det är ju alltid kuligare med beröm än kritk och man måste ju tåla lite om man vill lära sig

Hanna var iväg på första handbollsträningen och det hade tydligen varit skoj, gillar det verkligen hon, så det blir nog till att åka på cuper i vinter med kan jag tro.

Nä nu har jag duschat och fikat så nu får det faktiskt bli sängen och tvn, jag är supertrött

Natti Natti på er!

Haha ja passa dej Tove när jag kommer flygandes med bussen över farthindren ;)


Kommentarer
Postat av: Catherine

Ja fy tusan så kallt det var ikväll, bara fem grader visade temometern då Storm och jag red ut. När vi kom hem så var det ynka 2 grader varmt..Brrrr.



Fanken vad jag gruvar mig för vintern nu :(



Håll tummarna för mig om en vecka, då är jag på väg ned till uppsala för att lägga mig på operationsbordet.

2009-09-28 @ 21:41:03
URL: http://blog.kulturboa.se
Postat av: AnnSofie

Haha tack va snällt sagt, men mina byxor gick inte o knäppa så jag misstänker, att kilona bara helt plötsligt, efter en god sommar, bestämde sig för att sätta sig på häcken hehe.

2009-10-04 @ 13:22:30
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Tove:)

Det känns nästan som den här mondayén var längre än andra Måndagar:P??

2009-10-05 @ 13:09:48
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0