Men Grrrr j*****a PUCKO!!!!

Men herregud, det finns dagar/kvällar man tänkt göra så mycket men andra sätter käppar i hjulet för en.
Nån har inte lust göra si nån har inte lust göra så, då blir det jag som får ändra planer som hela tiden går på tå för stressiga människor och en unge som får utbrott varje gång man ska göra något.


Då, då kommer DU och gör min kväll ännu jävligare.
Du kan inte fatta nånting, du måste tänka ( om du nu gör det ens :/ ) på va fan du håller på med.
Man orkar inte höra massa tugg om allt jädra gammalt elände hela tiden och va fan hade du med dig?????
Konstigt att du ens va hit med det och inte till ****
Jag skulle skämmas om du var *** *****

Att du ens fortfarande förvånar mej!



Kommentarer
Postat av: Catherine

Ousch vad arg :(



Men jag förstår dig, ibland vill man flytta till en öde ö så att man slipper vara i närheten av andra människor..



tröstkram

2009-09-03 @ 20:19:49
URL: http://blog.kulturboa.se
Postat av: AnnSofie

Men ojdå :S... Andas nu vännen för att lägga energi på ett j*****a pucko är inte värt varken tiden eller orken.



Kramisar..

2009-09-03 @ 20:36:27
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0