Meeeen Gääääääsp!!!!

Fy sjutton nu börjar ögonen svida av trötthet, kämpar desperat med bokföringen för att kunna vara ute och hjälpa till imorgon istället, har suttit några timmar nu och vad händer min jättestora hålslagare är så fullproppad med skräp så den går upp rakt över skrivbordet!!!!! Jag simmar just nu isådana vita j**** pluppar  så för att inte koka över av ilska tänker jag gå raka vägen till sängen nu och ta itu med resten imorgon.

Det är bokslut på gång och ehum det hade jag glömt och det hade nog Uno räknat ut för han ringde och kollade läget idag och vipps så hade jag helt plötsligt alldeles för mycket ogjort denna månad.

Men hehe jag har kommit en bit som sagt så jag får fortsätta imorgon då istället

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0