Knepigt

Min dag började bra tyckte jag, gjorde löner skrev massa intyg till arbetsförmedlingen och skrev arbetsgivarintyg.
Tvättade plockade städade dammsög slängde massa kraffs och tog mig en dusch på förmiddagen.

Var ner till stallet och konstaterade att det blir skit bra och snart klart och sålde 2 salami till.
Hanna kom hem och vi donade på och käkade för honn MOa och Kalle skulle åka och bada medans jag tränade.
Var meningen att vi skulle hoppa men ridläraren hade gjort sig illa så hon hade inte kunnat ta fram hinder.
Då va det som att vrida fram djävulen, nu har jag gruvat mej 2 måndagar i onödan, Asta blev stressad av hur jag red, fick rida med graman och det gick då inte alls bra denna gång. Sedan fick jag så inihelvetet med kritik så jag höll på att bryta ihop och det va några som måsta uttrycka sig som satt på läktaren men de märkte snart att det inte va värt ta någon disskusion med mej ikväll inte, det va verkligen en såndär kväll jag skulle stannat hemma!

Nu låter det som jag e värsta elak men inte då, det rann av mej fort, man har bra och dåliga dagar när man tränar och Asta sover ju ute fortfarande och jag tror det gör att hon blir lite tröttare och stelare.
Sedan vet jag att tränaren menar väl fast hon är ärlig på ett ganska barskt sätt.
Vi brukar prata igenom det när vi rider hem och då känns det bättre.

Så nya tag nästa måndag och då hoppas jag verkligen att vi får hoppa.

Erika va hit och kvällsfikade med mej och nu har jag tittat på kändisdjungeln (vet inte varför, så bra är det inte) Hanna somnade på stört i soffan.

Nä nu svider hals****** igen och känner mig trött, vet inte vad som står på schemat imorgon men det finns alltid något att göra.
Har hört att det ska bli regn och storm i morgon så kanske byta lite gardiner vore något...

Natti Natti på er!!!!!!


JAG SOM E SUR APA!!!! HAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0