Härlig helg!

Vilken lördag, härligt väder och riktigt varmt, gick inte att sitta inne och vara sjuk inte, hämtade hö och lastade av det, fixade lite småfix på transporten och var bara ute och filofiserade i det härliga vädret, tvättade även Volvon min älskade pärla, har "fått" en ny bil så nu får volvon vila lite. Det var blod svett och tårar innan jag accepterade fakta men volvon skulle visst vara kvar men numera som hästbil ja kalla mej vad ni vill men jag blir fäst vid det mesta och detta gäller även bilar, lite knasigt kanske men nu har jag ju kört den nya hela helgen och är faktiskt nöjd OCH glad med den och den är inte alls lika törstig som hrm..min blåa pärla hahahaha

Fick sedan massa massa främmande på eftermiddan och det blev bestämt att vi skulle dra till Sundsvall och bowla med Tony Carro Ida Leif och Åsa Hanna jag och Kalle, då var det ju helkul att köra när alla fick plats isamma bil.


Jädrans vilken kul bowling de hade i Sundsvall och det gick bra att spela också för engångsskull, sedan åt vi middag vid 21 på ett kanonställe som hette JOPS, rackarns va god mat och trevlig personal det var där, sedan underlättar det ju att va ute med sundsvalls barpersonal ;) Kom hem vid 00 och då va jag helslut.

Idag söndag har jag haft mysbyx koma och varit riktigt slö och haft huvudvärk, tycker att det borde släppa snart..

Hanna och Elias har lekt och jag var till Johanna och Pelle och drack kaffe, det var alldeles förlänge sedan känns det som så det va kul, sedan var jag till klubben och hade hoppsektionsmöte en snabbis och sedan blev det pizza och mera kaffe med Johanna.

Hanna tappade även sin nya mobil 2ggr idag men hade tur som hitta den, har hotat med att låsa in den men stackarn kan ju inte råför att hon e lik sin mamma hehe..

Ja så ni som undra att det stog "ny bil" nu vet ni, jag försökte blogga från mobilen men något gick snett så det blev bara lite text och ingen bild, men här kommer några

Natti Natti på er!



Bilen..



Mammas fina älskling

Grrr tänkte bjuda på fler bilder men det tyckte inte datan!


Kommentarer
Postat av: Tove:)

HAHA är det den jättebussen som ska flyga över farthindren nudå alltså:P?? Överge inte pärlan helt nu då:) Då blir den ledsen på dig..

2009-09-28 @ 18:13:10
URL: http://tovefilin.blogg.se/
Postat av: emma kungen carlsson

bra nog likt kimmmen hanna var på det dära kortet då :)

2009-11-30 @ 08:52:45
URL: http://emmajohannacarlsson.blogg.se/
Postat av: kulturella

fin fula bilder men ..mer fina,,,,surfina..

2010-02-08 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0