Halloj

Ja då var ännu en arbetsam dag till ända, idag har jag & Kenneth haft ett riktigt skitgöra i stekande sol, planerna var ändrade när jag kom ut så inget blev gjort istallet  idag mer än att jag städade ur all bråte på em.
Vi fick skrapa bort puts från väggarna både inne och ute på nya pannrums delen ** *** va grus och bruk man fick i hår och ögon + att man fick skrapa med en KOFOT haha hur tungt var inte det då :/ men det va skön känsla när det var klart, nu kan Rickard göra klart utvändigt.

Hade även glömt hovslagarn det brukar jag aldrig göra så tur att jag var hemma idag då så det blev gjort.
Morrar lite bara över att det ska va så jäkla dyrt att sko menmen inga hovar ingen häst brukar det ju stå.

Nu har jag skjutsat Hanna till Sissela och jag ska äta lite middag sedan blir det tävlingsmöte på ridklubben, sedan ska jag nog hem och ta en ridtur i detta härliga väder..

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0