Godmorgon

Ja då är man lite piggare idag då men har fortfarande värk, Hanna är hemma från skolan för hon är förkyld, jag tyckte hon kunde vara hemma och vila idag, men just nu hoppar hon runt i köket och leker häst så jag funderar om hon kan gå redan imorgon igen.

Glömde ju bort att berätta att Bodil Hanna Sissela Sussie Sandra Rickard och några fler va till Hudiksvall och körde go-cart i söndags, Hanna och Sissela hade fått barnbilarna och det hade tydligen varit jätteroligt, jag själv är jättedålig på just Go-cart så jag brukar jämt bli sist hehe

Ja vad gör man idag då...

Tjingeling!


Bilden är från stugan..

Kommentarer
Postat av: ELISE - Fotografier

svar: ja jag vet att jag inte uppdaterar, men photoshop vill inte starta! :( Har massa nya bilder från Dellen men vill inte lägga upp oredigerade.

2009-09-08 @ 19:01:22
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Jaha men va snällt av henne. Ska kämpa lite till själv, vill ju kunna :p, men annars frågar jag henne :).



2009-09-08 @ 19:54:27
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0