Fredags myyys

Gjorde god middag och snodde ihop 2 äppelpajer, den ena åt vi efter middagen och den andra åkte jag till brorsan med, blev sittandes där på kaffe och IDOL men skyndade oss hem innan kändisdjungeln skulle börja, Hanna ville så gärna se det.

På väg hem ringde Kalle för han inte fick till nån bild på tv:n öhrm... ja man kan ju inte vara bra på allt :) jag gav mobilen till Hanna och hon fick guida honom hur han skulle dra ur tvspelet byta scartkabel och att det var en AV knapp på tv dosan han skulle trycka på haha den ungen e lik sin mor när det gäller tekniken under.

Annars har det varit en lååång tråkig trött dag, tror det beror på vädret faktiskt.
Fixade lite med skatteverket på förmiddan och målade lite men står liksom still nu när Kalle inte har tid med boxarna men snart snart snart!! hoppas jag att vi kan flytta in :)

Helgens planer är få, ska på suringsskiva sedan sova i stugan. Kanske lite sovmorgon också..
Nu ska jag försöka hålla mina 2 blå öppna en stund till och titta på Ghostbusters 2 = nostalgi

TREVLIG HELG PÅ ER!



Sådan mor sådan son....

Kommentarer
Postat av: camilla

sv: ok, tack för tipset!



söt bild!!!!

2009-09-21 @ 17:06:55
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0