Bankrånare i lilla Gnarp

Ja idag va det drag på byn, bankrån!!! Herregud ja va ska man skriva, Robin blev TV kändis iallafall och såg dom innan de gjorde rånet, Kalle mötte dom när de flydde. Själv höll jag på storstäda kontoret när det började komma poliser från allahåll, blev jätterädd att något hänt på skolan.

Ja tankarna går ju till stackarna som jobbade.

Robin skar sig illa på rondellen idag så jag fick lägga om honom oredntligt, tur man är sjukvårdkunnig i den här familjen och tål att se lite men det blir jobbigt när det är barnen, gör liksom ont i en annan också då och man känner sig hjälplös.

Förstår varför jag svettades och va så grinig på träningen igår, dunderförkyld idag så jag har snor diarre´ urs det rinner hela tiden och så e jag döv på ena örat och det känns som jag har taggtråd i halsen.

Nu har jag nattat hästarna och ska titta på kändisdjugeln

Natti Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0