Äntligen vet jag!

Varför min mobilräkning varit så jääääävla hög, har idag lustläst min faktura och VAD SER JAG!!!!
400kr
till TMG och va f**** är det, tog och ringde upp och det visar sig att jag varit med i en tävling på internet där man ville ha mitt mobilnummer ifall jag skulle vinna, sedan har de skickat sms reklam som jag har fått betala.
Den här gången var det 26 reklam sms som de tagit 390kr betatalt av mej, reklam som jag inte har bett om.
Fy f** Men man LÄR SIG AV SINA MISSTAG förhoppningsvis och det är sista gången jag lägger ut mitt tele på internet!!

Nu ska jag unna mej en ny mobil istället för de pengarna!!!


Kommentarer
Postat av: camilla

OJ! :O Det där lät lurigt! Stackare att råka ut för det.

2009-09-17 @ 22:31:06
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0