Villken dag!

Idag har jag verkligen jobbat riktigt hårt, stallet är färdigmålat och jag har även målat en massa andra saker som takskivor vindskivor och nya pannrummet. Men vädret var ju helt underbart att vara ute i idag.
Sedan tror jag att alla jag känner har ringt eller messat mej :) Men jag måste va lite osocial så jag får något uträttat på dagarna, har fått en stor flyttstädning med som jag inte vet alls hur jag ska hinna med men har inte råd att tacka nej..får planera lite bättre

Vid 16 gjorde vi kväll och då passade jag på att klippa gräset, jag fattar inte själv att jag orkade.

Elise var hit med fler bilder och de var riktigt bra tycker jag.
Sedan när jag fixade Asta för att rida lektion kom en gammal jobbarkompis jag inte träffat på ett år!
Jättekul, synd bara att jag måsta rida iväg men vi han prata en stund iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0