Varför BLOGGA?

Hanna och sex stycken till var det på hoppträningen för Soffan ikväll, gick riktigt bra när Bella raceat av sig lite, hon var så pigg och glad idag så hon tog och bockade av Hanna men Hanna va tuff och fortsatte ändå och sedan hoppade dom jätteduktigt.
Bara det att jag börjar bli en nervös mamma nu när det ska hoppas oxrar och grejjer men man kan ju faktiskt titta bort :)

Har börjat fundera på varför jag bloggar, har det mest som en dagbok för egen del och vill någon läsa så är det bara kul.
Sedan har jag följt kompisars bloggar för skoj och rolig läsning, det är ju extra roligt med bilder och jag har liksom inte haft en aning om tex mest besökta bloggar och Blondinbella känner jag bara till namnet på, men så visade Elise mej dessa bloggar:Kissies.se och desireenilsson.blogg.se  och amandavardet.blogg.se

Alltså jag skämms att jag gett dem ett besök, egentligen unnar jag dem inte era heller så att deras besöksstatistik höjs men ni kan ju kolla in dem och fundera vart världen är på väg efter att datan kom :/
Var även en debatt om detta på radion idag över dessa tjejers bloggar och förförsta gången tycker jag att det kommit något vettigt ur Katarina Zytomierska trut!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilka fruktansvärda bloggar. Förhoppningsvis växer dom upp någon gång och inser att livet är lite mer än bara yta :\

2009-08-28 @ 09:15:31
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: ELISE - Fotografiere

men gud jag hade helt missat att du börjat på den nya bloggen :)

Tycker synd om dig som får vänta så på bilderna :/ Men jag har så fullt upp! men ska försöka komma lös någon kväll i veckan!

2009-08-30 @ 21:44:38
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0