Skjut för fan SKJUT!



Hade otur  med målningen idag, högluftfuktighet gjorde att färgen inte hade torkat ordentligt men istället så brädsklädde vi väggen in till själva stallet jag och Kenneth haha han är störtskönt rolig den mannen.
Jag kapade faktiskt med byggsågen och provade även spikpistolen, sistnämda rekommenderar jag icke haha fy fan va den va tung och läskig och small gjorde den vi klär med gamla bräder som är lite vinna och Kenneth fick hänga på brädorna så att det skulle bli kant i kant och så skrek han ja skjut för fan skjut ( detta på riktigt bergsjömål ) så jag höll fan på ramla av stegen sen skrattade jag så tårarna sprutade, men vi kämpade på riktigt bra och han med halva väggen.

Tänkte visa bilder men det var slut på batteriet i kameran och laddaren var här i stugan såklart.
Nä nu ska vi käka hempizza och mysa på lite här i stugan.
Brasorna är tända och ljus brinner det lite här och där.
Trevlig helg på er!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ja du det blir jag nästan oxå. Moa började oxå fundera på det när hon hade dom & Missis grimma va uppknäppt ett antal gånger. Men nu ska dom ju snart till Gunnar ändå :).



Får vi lov att slinka inom & kolla stallet en dag? Tänkte att du kanske e trött på alla besöken haha..

2009-08-28 @ 19:20:52
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0