Målat målat målat idag med!

I dag var det då dags för färg nummer 2 på nedre väggen.
Jag blev jättenöjd med färgvalet.
Kenneth och jag hjälptes åt men det tog hela förmiddagen, fast då hann jag med att måla byrån ännu engång.
Göran och Kenneth satt även upp taket  klart i morse. vit plåt blev jättesnyggt, tror jag ska ha det i sadelkammaren också på väggarna, det är ju lätt att hålla rent iallafall och behöver inte målas.

Ikväll ska Hanna hoppträna så det blir nog skoj för hon har inte hoppat något sedan Pia träningen och jag tror att Bella kommer att vara jätte seg idag.
Hon rider ganska sent så idag tar vi transporten upp så vi slipper rida hem i mörkret


Kommentarer
Postat av: Catherine

Oj så fint det blir! :)

2009-08-27 @ 17:04:02
URL: http://blog.kulturboa.se
Postat av: Tove :)

Ojoj, det där kommer ju bli ett kanonstall:) Hoppas det blir som du tänkt dig! Lycka till med resten:)

2009-08-27 @ 20:36:59
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0