Duktiga jag!



Riva hagen gick ju jättefort, Hanna och Sissela va jätteduktiga och la ner tråden ( har haft järntråd ) medans jag röck upp pinnarna, de kämpade och bar stolpen de med. Så puss på dom!

Sedan när vi kom hem så gjorde jag en till hage till hästarna så de kan beta ett tag till, det gillade dom..maskerade även stallet igen tills imorgon då all tejp *grrr* rammlat ner sedan var jag duktig och städade alla utrymmen i personal rummet också, då fick jag främmande av Tove och Ann-Sofie och vovvarna en stund, de var nyfikna på stallet så vi kikade på det och pratade en stund, Hanna passade såklart på att busa me Oskar. Hon älskar den hunden- jag med :)

Sen kom kusin förbi och drack kaffe och nu ska vi ut och käka med dom

Tjingeling!
Måns som bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0